Žiju. Dýchám.


Přežívám. Píšu. Utíkám.
Poslouchám divnou hudbu.
Napsala jsem kdysi dávno něco málo pro toleranceplno.

úterý 30. ledna 2018

Kde sakra jsi, když tě potřebuju?

Vždycky, když mi bylo zle, když jsem byla na dně, když jsem se nedokázala nadechnout, byl jsi tu a říkal, ať se ani neopovažuju ještě umřít. Utíral jsi mi slzy, hladil mě po vlasech, držel mě v náručí. Ale kde jsi dneska? Kde jsi, když tě potřebuju?
Netvrď mi, že tě odehnaly prášky, co teď beru. Nikdy předtím se to nepovedlo. Tak proč teď?
Jsem sobec, když potřebuju tvou pomoc? Nebo jsi to ty? Přežíváš jen díky těmhle mým stavům.

Svatej Jimmy. To víš, podle koho jsem ti tak začala říkat? Nebo sis tak možná začal říkat sám? I když, to je asi to samý. St. Jimmy je osoba, která v American Idiot postrčila JOSe špatným směrem. Teda, to je diskutabilní. Možná ho právě zachránil? Jistý je, že JOS a Jimmy byli furt spolu. Nerozdělitelný až do určitýho momentu. Když jsem to album slyšela poprvý, měla jsem pocit, že St. Jimmy je symbol JOSovy drogový závislosti.
A ty, ty jsi něco podobnýho. Jsi hlas v mý hlavě, jsi zobrazení všeho, co je se mnou špatně. V dobrým i ve zlým, jsi tady. Byl jsi...

Kde sakra jsi, když tě potřebuju?
Protože jestli jsem v těchhle stavech měla někdy nějakou jistotu, tak to, že se objevíš. Že mě nenecháš umřít, protože když umřu já, umřeš i ty.

Když váš opustí i váš hlas v hlavě, zůstane jen to mrtvý ticho.

1 komentář:

  1. Když člověka opustí hlasy v hlavě, je to blbý, protože neví, co chystají...

    Ale jako, jsem ráda, že jsi dala o sobě vědět :))
    Green Day je - ať se propadnu, jestli to není pravda - prostě skupina s velkým S a nejsou to jen tupý rýmy... Člověk většinou pravej význam textu nepochopí, ale kvalita je v tom, když tam vidí ten svůj smysl...
    Možná i proto mě GD dostali.

    Drž se ^^

    OdpovědětVymazat